beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

ojdå!..

ojdå! nu var det ett tag sedan jag bloggade, jag måste skärpa mig! jag ska försöka berätta lite om veckan , om jag kommer ihåg! :)
hmmm... i torsdags hade vi språk igen och som sagt har vi fått läxa igen..
sen så har Jag, Gustaf, Viktor och Linnea bestämt att vi ska ha ett övernattnings party för alla fyller år i oktober, Viktor har fyllt, Linnea också o Gustaf igår, och på måndag fyller jag år! :)
alla i klassen ska sova över på fredag dåh! :) (alltså dom kommer på partyt...)..
Jag kommer även skriva lite på måndag eftersom att jag fyller år då så då kanske jag kan skriva lite om vad jag fått i present osv.. :)
jahapp, idag ska jag handla presenter till Linnea, Viktor och Gustaf, sen kanske jag ska ringa någon kompis och va med dom :)
men mitt batteri tar snart slut på datorn så vi ses, bloggar mera senare! :) <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: