beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Little Things! <3

Hejsan alla fina o glada, nu är jag hemma från stan, jag har 2 kronor kvar på mitt H&M kort HAHA! :D
Mamma bah '' Du kan ju köpa en toffs för 2 kr'' ... Ja verkligen, jag tror nog inte jag vill det mamma lilla. ;)
Jag har köpt tre tröjor, Bilder kommer sen.
Oh så köpte jag täckisar för 600:-   .......
Eller aa mamma köpte till mig, hon kollade inte priset och nu när vi kom hem sa hon ''Kostade täckisarna 600:- ?''.
HAHA, kolla priset nästa gång?
Sen fikade vi på gobiten, jag har även köpt en affisch med One Direction <3
He..He..He... :D
Jaha, vad har ni hittat på dåh? ;)
Linnea har inte frågat sina föreldrar om vi kan sova över än men hoppas att det går! :)
Johanna är inte klar än med Design och Header åt mig men det blir nog klart snart.
Som sagt om några dagar kommer mina tröjor som jag beställde från Ellos.
Det ska bli kul! :)
Jag och mamma åkte till hemköp påvägen hem, handlade lite mjölk och sånt där man brukar köpa haha.
Sen köpte jag choklad och DR.PEPPER! :D
Ahhaha, har ni smakat det? är de bara jag som gillar de? kanske det.. :)
Jag är jätteglad att ni läser min blogg :)
Annars skulle inte det var kul alls att ha en blogg.
Har ni kollat Camillas blogg än?
Isåfall gör det. :)
Klicka här ! ;)
Just nu sitter jag och lyssnar på LITTLE THING! <33
Med One Direction, deras nya låt, kommer vara på nya albumet! :)
Jahapp, två låtar klara, bara 15 kvar...
Jaha du.. Det är bara att vänta! :P
 
 
 Little Things! :)
Ja nu ska jag gå så vi ses! Bitches! ;***
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: