beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Hola! buenos dias! :)

Hola! Me iiamo Sandra, Nej nu ska jag skriva riktigt, (skrev på spanska).
Jaha godmorgon! Har ni ätit frukost? jag ska göra det snart iallafall och senare idag ska jag på BIO klockan halv sju med Emil och Viktor! :)
Det ska bli kul, sen någon dag må¨ste man ju gå på stan så man kan köpa lite fint för alla present kortr jag fått! :)
Jaha.. jag håller på att kollar på en ny design för jag gillar inte den jag har nu..
Men jao.. jag har inte så mycket att säga så  jag skriver snart igen! Puss Puss! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: