beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Gröt! <3

Hejsan! nu har jag och mamma fixat lite frukost, lite skönt att det bara är vi hemma, inte lika högljudt :)
Joakim är hos hans flickvän och pappa jobbar, Wihooo! :D
Vi har lagat lite mannagryns gröt till frukost, och lite mackor!
Sen ska jag nog dra mig in i duschen och sen så blir det stan med mamma! :)
Jag bloggar lite senare.
Förresten så beställde jag kläder igår, från Ellos, så dom kommer om ett par dagar , man får väl hålla ögonen öppna!, Tar kort på kläderna när dom har kommit! :)
Nej nu ska jag gå och äta så, Jag tar lite kort på den mumsiga frukosten! ;)
Hejdå Bitches! ;*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: