beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Är det...

Är det bara jag som har lust att gå ut?
Haha!
Kanske ska gå ut på gården med lilla Zita :)
Ojj förlåt Zita... menade STORA Zita :)
hon är ju inte direkt liten...
Nu ska jag gå och leta upp en sladd så jag kan föra över videon om 10 saker osv... till datorn.
så vi seeeeees!
När jag kommer tillbaka så hoppas jag att jag har fått några kommentarer, alltså frågor.
NI kan även messa mig frågor på kik : SandrasStyles    :)
Så vi ses då!  ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: