beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Stina! <3

Hejsan svejsan! just nu sitter jag vid skype och snackar med Stina.
Kuuuul! vi ska kanske eller aa vi ska åka till Danmark 2013 för att se one direction för vi hann inte få några biljetter till stockholm 2013 när dom kommer dit hehe, ja jag älskar One direction, Problem? :P
Aja idag var det som sagt måndag... Stina har ju sådan tur så att hon har haft studiedag idag!... -.-
FUSKIS!, hon bor ju i skåne som sagt, idag var jag med Angelica och Linnea.
Kul! :)
Aja nej nu ska jag gå, bloggar senare! ;*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: