beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Linnea!! :D

Hejsan! igår åkte jag till Linnea vid halv fem tiden för vi skulle sova över.
Vi var ute en stund med Bästa Emil, Wilma, Ida och Gustav.
vi åt på pizzerian!
Sen gick vi till vivo (hemköp) och typ handlade godis. mmh! *_*
när vi var påväg till vivo (hemköp) så skulle jag och Ida gå igenom indvallen så vi gick dit men sen ropar hon, ''DET ÄR NÅGON DÄR!!'' och vi får värst panik och kutar tillbaka till dom andra, så jag fick håll..
Men egentligen var det ingen där, det bara såg ut som det! :D
Så vi fortsatte gå, påvägen hem gick vi alla igenom lindvallen, då var det inte lika läskigt, Gustav och Emil hade köpt läsk så dom ruskade burkarna och sen öppnade dom, Emils läsk funkade inte först men sen och då skrek typ vi alla tjejer och jag & Ida filmade då! :)
HAHA det var awesome.
Sen så ringde vi Izabel N.
Det blev ännu roligare.
ofc! ;)
vi var på skolan och några i feman hade klassfest och dom var ute och tände på sånna där lyktor som flyger i luten.
Det var awesome att kolla på.
Jag och Izabel filmade! :D
Sen tredje lyktan / Ballongen när dom tände på den så åkte den in i ett träd och alla liksom blev räda men trädet tändes inte på och ballongen/Lyktan flög iväg igen! :D
*Puh*
Så och nu är jag fortfarande hos Linnea.
Å ikväll ska jag på Konsert med Mamma & Pappa.
(Julgalan) jag är så trött på Loreen men nu finns ingen återvändo..
Aah, igår så kollade jag o Linnea på film efter allt annat, och vi typ somnade direkt..
Vi kollade på min film som heter ''Raise Your Voice'' Med Hilary Duff.
Hon är s bra, filmen är bra!
Imorgon blir det kanske bio, breaking dawn part 2 , twilight med Viktor & Kanske Johanna.
Den är från 15 år men jag är ju så lång, Johanna med så ;)
HAHA! nej men hoppas vi kommer in! :)
Ja.
jag och Linnea har nyss kollat klart på ''Something Borrowed'' , ''it's a THIN LINE Between LOVE and FRIENDSHIP'' .
Den har vi sett förut men den var bra iallafall! :)
Nu ska jag gå så vi ses! ska försöka blogga mer idag och ta foton från julgalan! :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: