beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Kolla film! :)

Hejsan! nu har jag ätit, det var lax och potatooooos! :D
Så vad har ni ätit dåh? :)
Imorgon kanske jag ska sova över med Angelica och vid elva ska jag även till stadberg för att gå på marknad och julbord eller vad man ska säga... :)
Igår var jag på vivo med Johannes<3,Emil<3,Viktor<3,Linnea<3,Ida<3    :D Förlåt om jag glömde någon :o
Sen gick vi till näs och var där till ca fyra, eller aa jag och ida iallafall.
Så just nu ska jag kolla bio film. om twilight breaking dawn part 2 går!!!!!!!! :D
den är från 15 men jag ska komma in!! -.-
Haha aja ska dra nu så vi ses, berättar mer om veckan imorgon tror jag! :)
Puss på er ;* <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: