beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

arsenal!<3

Hade ingen annan rubrik så det fick bli denna :P
Vet inte varför jag skrev så..
Just nu sitter jag och bloggar på Linneas dator för hon sitter och äter.
Sen ska vi gå ut.
Tror nog att det har slutat snöat..?
Jag loggadein på min facebook och såg att Linnea hade facerapeat mig.. KUL LINNEA! :D
Ska nog busa lite med hon också! ;)
Haha aja ska dra nu, skriver mera sen, Har bara 36 procent batteri på mobilen! FUCK! xp
Ah men hejdå! ;*
Gillar ni klänningen? :*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

PAX FÖR KLÄNNINGEN NÄR DU HAR VÄXT UR DEN!!!! SNYGG SÅ IN ÅT HELVETE!!! <3

Svar: tack så mycket!:)
Sandra Svensson