beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Ute!

hej alla söta som leker i snön!<3
Hur har eran dag varit?
Jag ska strax gå ut och ta kort!<3
Lägger upp dom sen! ;*
Mamma & Pappa har köpt godis & Chips till kvällen!
Mysigt ska det bli, kanske kolla på en liten familje film? :) <3
Jag tycker faktiskt att ni ska gå in på youtube, söka på '' WilmasBeauty '' :)
Jag har väl berättat om henne?  Wilma gör smink videor, tävlingar, hon har en blogg, hon brukar göra videor tillsammans med hennes kusin Ellen, (tror att det var kusin iallafall..) Dom har en blogg ihop, vill du kolla på deras blogg? Bring it on we are beautylovers :)
Hejdå! <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: