beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Skola!

Hej! jag gick upp klockan 06:02 så hinner blogga lite innan skolan! brukar göra mig i ordning vid sju, vänta typ 10 minuter och sen gå till bussen! :)
Idag ska jag klippa mig! har en till bild på hur jag ska klippa mig.
Men jag ska inte färga håret så bara klippa mig ungefär så! :)
Jag ska snart äta frukost så bloggar efter skolan om jag hinner innan jag ska klippa mig, annars gör jag det efter! Jag lägger upp  en bild hur mitt hår ser ut sen! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: