beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Nytt Tema!

Hejsan! har bytt Tema, Ska iallafall ha det temat en stund sen ska jag byta igen,
För jag tyckte att det inte var så snyggt tema så ifall någon av er kan göra design och header så kan ni väl kontakta mig så kan ni göra en design och header åt mig och så väljer jag den snyggaste?  :)
Ni kan antingen ta kontakt med mig genom att kommentera här..
Eller e-post : [email protected]
Ni kan även kontakta mig på facebook.. : Sandra Svensson.
Jag har ju också Instagram, följer du mig så följer jag dig!
Instagram: SandrasStyles.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: