beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Johanna kommer snart!

Hejsan! snart kommer min bästavän Johanna!
Om ungefär 10 minuter!
Vi kommer säkert blogga och filma & kanske till och med ta kort?
Jag kommer filma ikväll innan jag ska sova, liksom en kvällsrutin ! :D
Videon NEW IN är föresten klar! Här är den..
(Min röst låter jätte konstig, förlåt för det!) 
Men jag liksom gjorde filmen på kvällen så jag brukar låta konstigt då! Jag låtar också väldigt konstig på video hela tiden!
Aja ska se ifall Johanna kommer snart så bloggar senare! vi ses ! ♥
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: