beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

I Love It!

Ja som sagt, så sa jag ju att jag har döpt om min kategori till ''I Love It'' och även rubriken.
Dock så kommer ni kanske inte vara så van med att det heter i love it men ni vänjer er nog snart! ♥
 
Die Young - Ke§ha, Hoppas ni tycker om den, jag gör iallafall det, Jag vet inte om det finns en musik video men jag hoppades på att ni vill kanske lära er den? :)
Här har ni iallafall Die Young  - Ke§ha (Lyrics)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: