beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Haul Video kommer snart!!

Hejsan! jag Har varit på Stan idag efter skolan med Ida, Wilma och Linnea, Vi slutadde tio över ett! :D
Nu är det helg, äntligen! <3
Jag har köpt lite grejoor så det kommer en haul video idag! :)
Eller imorgon! Måste bara hitta min webbkamera..
Vi åt på Wayne's coffee! :D
Jag å Ida tog Kladdkaka med grädde, Linnea tog vatten.. och Wilma tog glass, gud vad kallt med glass nu Wilma!;)
Aja, jag har tyvär inga foton på oss när vi var på stan, men kanske nästa gång jag går på stan!
Jag ska försöka skynda mig med en HAUL VIDEO!
Ni kan ju kommentera mina videos och thumb up! så länge! :)
Idag ska vi äta typ någon maträtt jag hittade, typ någon nudel grej! :)
Just nu lyssnar jag på Drummer boy med Justin Bieber! 
Bra låt, ska nog byta till believe! HAHA!
Bra å veta?
Aja , Ska nog gå nu, säger lite mer om stan senare! ;*
Gammal bild!
Gammal bild! Jag å Wilma! :) sommaren 2012!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: