beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Har fått en fråga...

Hejsan! igen.. har fått en fråga! :)
Från en Anonym person! <3
 
 
FRÅGA: Hej, har du någon i din klass som du inte kan stå ut med ? isånt fall.. på vilket sätt är dom/den jobbig på? 

Kram :)
 
 
 
 

SVAR: Jag vet faktiskt inte... det finns några personer.. eller typ två eller en.. Den första drygar sig genom att liksom gå typ runt mig hela tiden och typ ''Ska vi va?'' hela tiden typ och när jag säger nej så ''varför? men å VARFÖR? snälla vi kan va?!'' & jag har ju liksom redan sagt nej så alltså går det inte.. Det är bara att liksom säga : Okej en annan dag?.. Eller något sådant!
Kanske det inte va SÅÅÅÅÅ himla drygt men det var de ända jag kom på just nu! x]
 
 
 

Hoppas du var nöjd med ditt svar och kommentera gärna mera frågor osv..! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: