beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Godmorgon på er!

Godmorgon på alla fina, fula, tjocka, smala, långa, korta, Sura, Glada, Ledsna och arga!
Fint va? :D
Jag sa godmorgon till mig själv.. för jag är smal, lång, glad! :D
Haha! vad har ni haft för er då?
Jag har varit ute med Zita (hunden) och vi var ute i kanske en halvtimme.
Sen torkade jag av tassarna på henne, jag filmade faktiskt lite igår!
En NEW IN video som jag redigerar nu och sen ''Vad är det för mat?'' Asso jag har börjat filma vad jag äter till frukost och mat! Fast jag kommer nog mest filma när jag gör frukost och lunch för jag är inge bra på att laga mat..
Men jag ska redigera alla filmer som jag gjort!
Så ska ni allt få se! :D
Men NEW IN videon tar ett tag att ladda upp för den filmen är längst av alla!
Jag kan inte ens börja redigera den än för den håller på att ladda så länge (Alltså ladda upp på redigerings programet så att jag kan redigera och sen lägga upp..) haha!
Men jag ska se till att den blir bra! :)
Men så länge så hade jag tänkt fixa alla andra filmer! :)
Jag bara skoja... det gick inte att fixa dom andra filmerna samtidigt..
Får väl vänta tills den andra är klar! :)
Så det tar ju en stund att fixa alla filmer och ni vet ju att jag brukar lägga upp videorna på youtube och på min blogg! :) Jag ska fixa en blogg på devote som jag kan fixa videor på... eller nej föresten orkar inte ha två bloggar..
Vi får se hur jag gör! ;)
Jag fryyyyser!
Jag kan ju faktiskt använda '' Videofyme'' Kanske? eller?
Tror ni det?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malvissch!!<3
skriven :

du kan ju byta till devote? :p devote är bättre.. <3 :D

Svar: men jag vill ha blogg.se för jag gillar det bättre! ;)
Sandra Svensson