beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Frukost! :)

Hejsan! jag har nyss dukat fram frukost, så ska gå och äta, så detta blir ett kort inlägg, Kalaset igår var jätte roligt!
Jag köpte ett presentkort på H&M till Ida och typ twix å  någon typ av nappar till Linus... Sen när han öppnade paketet så blev han ju inte direkt så glad.. Han är ju laktos... hehehehe.
Jag ba ''Jag köpte inte paketet.... hehe'' :P
Så det var ju lite pinsamt!
Men Ida gillade sin present, 400 kr tillsammans på H&M ;)
Grattis!!  :D
Jao, I morse klev jag upp vid sju, orkade inte sova, eller rättare sagt så kunde jag inte sova mer.
Så jag gick upp och kollade på tv, sen vaknade pappa och då kollade vi såklart på julkalenden! ;)
HAHA!! vad ska man annars göra? :P
sen låg det en lapp på bordet från mamma, & på den stog det ''Kan ni göra en matlista idag så vet jag vad jag ska handla efter jobbet'' Så jag satte mig med en massa kock böcker & letade efter lite goda maträtter!
å jag hittade en del goda maträtter, så vi ska strax kolla på allt jag hittade! :)
Okej det kanske inte blev så kort inlägg ändå..
Aja, vi ses då!! :) PUSS & KRAMIIIS!!<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: