beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Fråga/Svar!<3

Haha fick en ganska knasig fråga från Linnea♥
 
Fråga: Kan vi va på fredag och typ ringa några fler ;) <3
 

Svar: Om Det går, Gumman!;* ♥
 
Ställ gärna fler frågor till mig! Ni kan även ställa frågor online, alltså tex på facebook, Skype eller msn or somthing else! ;)
Maila mig också, ifall ni har frågor till mig och inte har facebook eller skype & msn. så Skicka ett e-post medd till mig! :)
[email protected]   :)
Tack så mycket!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: