beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

William Spetz

Godmorgon alla glada! :)
Har alla ätit frukost än?
aaaaaah jag blir galen! jag måste tvätta håret idag!
men jag måste vänta tills mamma kommer hem för jag måste ta min hårinpackning och jag vet inte hur länge den ska sitta i..
Jahapp snart blir det att kolla på William Spetz på youtube! ;)
Asså han är så jävla rolig! :D
Jag önskar att jag var lika rolig som han, men det lär ju inte hända...
Jaha just nu sitter jag och kollar på ett program som heter ''The Hills'' på MTV :)
Så jag är rätt inne i tv:n så jag kan inte skriva så mycket mer nu, vi ses snart! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: