beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Spanska :D

Hej! idag var det så himla kul på spanskan :D
Vi har någon spanska lärare som heter typ Kristina Eklund ! :)
Hon är jätte snäll och bra! ;)
Men tillbaka till själva spanskan, det var assss kul! :D
Vi fick lära oss olika ord och vi fick en läxa, vi skulle träna på dom ord vi hade lärt oss typ :P
Jag satt brevid Sara i klassrummet! ;)
Det var bara 4 stycken från en annan skola.. alla andra var vi 6:or på hosjöskolan, 6:a , 6:b och 6:c :D
Jag längtar tills nästa torsdag! :)
Imorgon ska vi ha med oss fika till skolan för det är ju sita fredagen och då ska vi fika och kolla på film! :)
Ah men vi ses snart, bloggar imorgon eller senare!  :)
 (bilder från hockey)
 (Det var bara tränings match så var nt så mkt folk där!, vi fick en puck! :D dom hade spelat med den ;)
Den flög över glaset/plastglaset/sarjen och då flög den mot oss men som tur träffade den inte oss men vi fick behålla pucken! :D )
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: