beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Sovit över! <3

Hej alla glada och fina!, Nu har jag kommit hem! jag har sovit över med Wilma och Linnea och alla dagar innan det så badade jag med dom och var med dom så det är därför jag inte har kunnat blogga! :)
Så.. jag har haft ganska bra statistik, så fortsätt som ni håller på med! :D
Då stiger statistiken! ;)
Jag är hungrig.. Vi ska äta fisk..  
 
 
TIPS: Jag har bestämt att äta fler grönsaker för då blir hyn mycket finare och vissa säger att håret växer snabbare, iallafall om inget av det är sant så ät fortfarande grönsaker! Om du har finnar som jag, och du har försökt att få bort dom i flera månader eller år.. ät INTE för mycket chips och godis (onyttigt) för då kan det faktiskt komma bara fler och fler finnar! Tänk på det! :)
Jag kan säga att vissa har sagt till mig i skolan ''vad är det där för prickar?'' och så kollar dom på mig konstigt och jag säger bara att ''det är bara mina finnar..'' Ja, får man finnar så är det ett bra tecken på att du blir äldre! :)
Jag skiter i om jag ser lite ful ut! jag försöker allt för att få bort dom! och om inte exakt ALLA finnar går bort så gör det inget! jag vet iallafall att när jag får finnar ja då börjar jag bli äldre! :)
 
Tack och hej LEVERPASTEJ! ;)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: