beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Kläder!

Hej! jag sa ju att jag och mamma var på stan för nån dag sen..?
Iaf och här kommer bilder på kläderna jag köpte! :D
 ( ser inte så bra vet.. )
ALLT är köpt på Ginatricot och jag köpte ju såklart, Svarta Jeans, Vit skjorta/tröja, Kjol, och klänning! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malvischh!!<3
skriven :

Fitta vilken SNYGG klänning!!


Svar: Haha tack! Egentligen var det Wilma som hittade den och då trodde nt jag hon skulle köpa den så då köpte jag den men nu så skulle hon visst köpa den! haha :DMen tack iallafall" :)
Sandra Svensson