beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Gokväll! :)

Hej! här sitter jag.. alldeles alone i mörkret! ;)
Tittar på lite tv och sitter vid datorn!
Måste snart sätta i laddaren! ;)
vad gör ni nudå på kvällen? :)
Har ni tänt ljus och sitter vid tv:n eller ? ;)
8 Minuter kvar.. måste sätta i laddaren! :o
BRB!..............................................
Tillbaka! :D
Haha ;)
om ni undrar varför jag frågade om ni har tänt ljus så är de bara för jag undrade om ni kanske hade lite kvällsmys med familjen.
Jao.. imorgon kommer jag kanske lägga upp en video! :)
ja men jag bloggar nog snart igen! ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: