beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Frågor! =SVAR :)

FRÅGA: Hej, jag undrar om du går på någon sport iså fall vad för nått? :)
 
SVAR: Nej faktiskt inte och har aldrig gjort, kommer säkert börja nån gång, eller vet inte men Nej det gör jag inte! :)
 
 
 
______________
FRÅGA: 1. vilken är din favorit affär? 2. favorit färg? 3. när börjar du skolan? 4. vad hette din första blogg? 5. hur många husdjur har du haft?
 
SVAR:
  1. Ginatricot ;)
  2. eeemh..typ orange, blå och röd ;)
  3. Jag börjar helvetet på onsdag.. 
  4. Min första blogg hette nog..hmm.. antingen ''myheartisforyou.devote.se'' eller något annat! :)
  5. Jag har haft 1 hund som hette Tessie och min mamma hade en hund som hette Tim fast då var inte jag född! och nu har jag 2 husdjur! :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: