beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Eleanor

Hej! :)
Tillbaka! :)
Jag fick nyss reda på vad Eleanor's instagram var! ;)
Jaaao!..
Vänta ska bara ringa ett samtal..
Kan försöka skriva samtidigt! (Det går säkert inte bra men kan testa ändå ;)  )
0k..jag håller på att ringa nu..
det går inte lika snabbt att skriva..
__________________________________________________PIP**:_________________
Okey så nu snackar jag inte i telefonen längre men iallafall vad gör alla då? :)
Tack för den fina statistiken igår! :D
någonting med 70 sidvisningar och 20 unika besökare! :)
Det är ganska bra! kanske lite mer unika besökare skulle vara kul, kommentera en massa och jao! :D
Jag kommer snart göra ett nytt inlägg och de blir även en ny kategori! ;)
Jadu..
vad blir det? :P
Jo det blir en ny kategori som heter ''Sandra Tipsar'' , jag komemr att skriva om vad jag tipsar för smink och hår produkter! :)
Så STANNA KVAR annars missar ni det! :(
 
Ja vi ses snart i ''Sandra Tipsar!'' :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: