beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Big Deal..

Big deal!, Hej jag sa ju igår att jag skulle fixa en smink grejjsimohj video men så blev det tydligen inte så jag kanske bara gör någon video med Zita på gården eller något sånt! :)
Så men jag lovar att i helgen eller någon dag måste jag fixa en video! ;)
Fast först kanske jag måste köpa fler smink saker för jag har typ använt allt så .. :P
Men vi får helt enkelt se när jag gör en ny video! :)
Jag försöker tänka och tänka varenda dag vad för rolig video jag ska göra för jag ska inte bara ladda upp smink grejjsimohj videor bara så ni vet MEN om ni typ ''längtar'' efter mina smink videor så kommentera eller aa säg till mig på bloggen ''Kan inte du göra en smink video nu eller kanske någon rolig annan video? :D ''
Tex så kan ni ju fråga mig.
Ni kan ju fråga mig om jag kan göra ''den videon, och den där videon, kanske prova att göra sådär..'' osv..
Men aa vi får se! :)
Om ungefär en halvtimme ska jag äta så jag hinner gå ut och filma lite så vi ses ! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: