beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

Anmäl er till tävlingen! :)

hej en sista gång säger jag detta idag.. anmäl er till tävlingen! :)
för typ 1 timme sen var jag ute med Cornelia, vi gick med hundarna (gracie & Zita) sen fick dom leka på gården men tyvär så tog jag inga bilder men det kommer väl nån gång! ;)
Idag hann jag inte göra någon video så jag gör nog en imorgon! men idag gjorde jag ingen matte så jag MÅSTE göra matte imorgon för imorgon är det bara en dag kvar tills jag börjar skolan igen.. :/
Jag har suttit vid datorn hela dagen idag, (okey inte hela..) sen har jag varit ute med Cornelia och sen har jag ätit glass! :D
jao..Frågestunden håller på tills jag ska sova.
så ni kan fortfarande fråga saker! :)
Men jag kan säga att jag måste snart gå iallafall! :(
för pappa sa det :/
Imorgon om jag hinner så ska jag nog göra en film som jag sa och kanske gå ut och fota med någon kompis eller bara själv!
Nu kom min mamma hem så jag ska gå nu, kommer strax tillbaka! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: