beautifulwithmakeup.blogg.se

Jag heter Sandra och är en tjej på 12 år. Jag fyller år 15 oktober. Har två bästisar. en som bor i skåne och en som bor i hosjö (nära mig) Stina och Johanna. Mamma, pappa, bror & två djur. 1 hamster (min) 1 hund! :) Följ bloggen, kommentera & ge tips. Namn på youtube: Sandrazitadixie

30? 40? 50? 60? 70? 80? 90?100?!

Hej! igår hade jag liksom ganska mycket besökare  det var 26 sidvisningar och 17 unika besökare!
(Det är ganska bra för jag skapade ju bloggen för några dagar sen!)
Men det skulle nog vara mycket roligare med fler besökare! :)
Snälla tipsa era vänner om min blogg och så kan jag länka eran blogg om ni länkar min på eran blogg? :)
TACK så mycket! ;)
 
Idag måste jag göra matte för jag blev inte klar med den innan sommarlovet och jag fick då lov att ta hem matten och det är bara några dagar kvar tills vi börjar skolan så jag måste skynda mig att göra! :(
Men jag ska börja ganska tidigt idag för pappa är ledig så han kan hjälpa mig med matten! ;)
Sen måste jag läsa ut min 1D bok för vi måste typ berätta om en bok vi har läst under sommarlovet! ;)
SEN måste jag komma på ett minne som jag har typ gjort i sommar för det ska vi också berätta om! ;)
men sen är det nog allt.. sen kan jag typ vara med någon kompis om jag vill! :P
men ärligt talat så tycker jag INTE ATT MAN SKA HA LÄXOR PÅ SOMMARLOVET!!...

Man ska ha kul och sola & bada, åka utomlands, träffa kusiner,mormor och morfar, farmor och farfar!..
INTE HA LÄXOR!..
Så.. det är vad jag tycker! :D
Haha! ;)
Ni kan..
 
Nu ska mamma koka kaffe...
HAHA! LOL :D
Jag: NanaNanananana
Pappa trycker på sina tangenter.
Mamma kommer in.
Jag:LaaaaaNaaaaNaaaLaaaLaaaa..
Mamma: Någon som vill ha kaffe? jag ska koka nu!.
jag hör ingenting för jag har hörlurar på med musik!
Pappa sitter fortfarande och trycker på sina tjocka tangenter.
Mamma: Hallå? Bosse!
Pappa: Va? Ja jag vill ha kaffe!
Jag tar ur hörlurarna och säger '' Va? vadå? vad snackar ni om..?''
THE END!!!...
Haha okej de kanske inte va så kul men i verkligheten var det kul! ;)
 
Men snart ska jag nog fika eller jag ska nog det nu så vi ses snart! puss! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: